Saturday, July 18, 2009

JACKMAN jadi jurujual kosmetik

JACKMAN jadi jurujual kosmetik


HUGH JACKMAN


PELAKON kelahiran Australia, Hugh Jackman sememangnya dikenali sebagai seorang aktor yang cukup versatil.

Tidak hanya terhad berlakon dalam filem bercorak aksi, sebaliknya, Jackman memperluaskan empayar lakonannya dengan membintangi filem-filem genre lain.

Menjadi seorang yang bernama Hugh Jackman sememangnya cukup beruntung kerana dikurniakan dengan wajah serta sosok tubuh yang tegap dan mampu melariskan filem yang dibintanginya.

Menyedari kelebihan yang ada pada Jackman itu, 20th Century Fox mengumumkan pihaknya telah pun memilih Jackman untuk membintangi sebuah filem komedi berjudul Avon Man.

Bukan sekadar menerajui filem berkenaan tetapi Jackman juga akan bertindak sebagai salah seorang penerbit bersama rakan kongsinya John Palermo menerusi syarikat mereka, Seed Productions.

Avon Man menyaksikan Kevin Bisch sebagai penulis lakon layar yang sebelum ini menghasilkan lakon layar dan skrip filem Hitch lakonan Will Smith.

Filem berkenaan mengisahkan bagaimana seorang bekas jurujual kereta (lakonan Jackman) yang kehilangan kerja dan kemudiannya beralih arah menjadi seorang jurujual produk kecantikan dan kosmetik, Avon.

Ketampanan dan pengalaman yang diperolehinya sepanjang menjadi jurujual menjadikannya begitu popular dan menjadi sebutan ramai.

Bukan itu sahaja, untuk mengatasi masalah kewangan yang dihadapi serta membantu keluarganya, dia dan rakan-rakannya telah menyertai satu pertandingan solekan yang menawarkan hadiah kewangan berupa sebuah perniagaan kecantikan.

Avon Man bakal menjalani penggambaran tidak lama lagi untuk tayangan menjelang pertengahan tahun hadapan.

No comments: