Friday, July 17, 2009

David Beckham Tolak dampingi Jolie

Tolak dampingi Jolie


David Beckham


DEMI menjaga hati isteri, David Beckham dilaporkan telah menolak tawaran untuk terbabit dengan kempen seluar dalam Emporio Armani bersama aktres berbibir seksi, Angelina Jolie.

Beckham sanggup menolak tawaran yang mungkin mencecah puluhan juta ringgit itu kerana menurutnya, dia sudah berkahwin dan tidak elok jika dia berlakon iklan bersama wanita lain.

"Angelina merupakan seorang wanita yang hebat, dan begitu juga dengan pasangannya, Brad Pitt. Anda pasti tahu, Angelina tidak patut melakukannya, begitu juga saya. Bagaimanapun, saya tetap tidak akan melakukannya kerana saya sudah berkahwin," katanya kepada program TV, Extra.

Kenyataan suami bekas anggota Spice Girls, Victoria Beckham itu merupakan reaksinya terhadap sebuah laporan baru-baru ini yang mendakwa dia dan Jolie bakal melakukan aksi panas sebuah iklan seluar dalam jenama tersebut.

Beckham sebenarnya telah menandatangani kontrak dengan gedung fesyen ternama Itali itu pada 2007, manakala Angie pula baru sahaja menandatangani kontrak dengan gedung fesyen tersebut pada bulan lepas.

Sebuah sumber memberitahu: "Apabila David Beckham dan Angelina Jolie berada di bawah satu bumbung, saya pasti mereka berdua akan digabungkan walau apa cara sekalipun.

"Kemunculan mereka berdua bersama pasti akan menaikkan publisiti terhadap jenama Emporio Armani."

No comments: