Monday, August 24, 2009

Penyanyi anggota Atomic Kitten, Kerry Katona minta maaf kerana kokain

Penyanyi minta maaf kerana kokain


GAMBAR rakaman video menunjukkan Katona menyedut kokain menerusi wang kertas.



KATONA


LONDON - Penyanyi yang pernah popular semasa menjadi anggota Atomic Kitten, Kerry Katona meminta maaf dan malu dengan perbuatannya yang menagih kokain, lapor sebuah akhbar semalam.

Menurutnya, dia bimbang akan hilang hak penjagaan anaknya kecuali tabiat menagih kokain itu ditinggalkan.

Penyanyi berumur 28 tahun itu menyatakan dia berasa kehidupannya musnah selepas imej video yang menunjukkan dia menyedut serbuk putih dipercayai kokain di rumahnya disiarkan 12 hari lalu.

Katona mendedahkan dia merancang untuk menjalani rawatan sebagai usaha untuk menyelamatkan kerjaya nyanyian dan kehidupannya.

"Saya meminta maaf dan malu dengan tindakan saya. Saya mengetahui saya mengecewakan orang ramai seperti peminat, keluarga dan mereka yang bekerja dengan saya.

"Ia merupakan detik kelemahan dan kebodohan saya dan saya berasa amat kesal," kata Katona.

Katona mendedahkan ibunya memperkenalkan dadah kepadanya semasa dia berumur 14 tahun.

Dia mengambil kokain buat pertama kalinya pada majlis perkahwinanya semasa dia berumur 17 tahun.

Pengakuan itu dibuat beberapa jam selepas dia tiba di London selepas bercuti bagi mengelak diri daripada menjadi tumpuan berhubung isu kokain. - Agensi

No comments: