Monday, August 24, 2009

Renee Zellweger mahu lelaki bijak

Renee mahu lelaki bijak




AKTRES Renee Zellweger hanya akan bercinta dengan lelaki bijak. Dia yang baru-baru ini dikatakan menjalin hubungan romantis dengan Bradley Cooper mengaku bahawa lelaki itu mempunyai senarai kualiti yang diperlukan sebagai lelaki idamannya.

"Apa yang saya cari mengenai seorang lelaki adalah benda yang sama apabila saya memilih kawan. Saya mencari orang yang baik hati dan bijak. Saya suka mereka yang mengambil berat terhadap masa depan mereka. Elemen humor, cerdik dan jujur adalah penting. Jika ditambah dengan wajah yang cantik atau kacak, itu lebih baik," kata Renee.

Renee dan Bradley dilaporkan mula bercinta sejak bulan lalu selepas mereka berdua kelihatan mesra di dalam sebuah restoran mewah New York, Antonucci. Renee, 40, turut mendedahkan bahawa dia sedang menjalani kehidupan yang bahagia.

Menurut seorang saksi, "Bradley menarik kerusi Renee apabila dia hendak duduk dan mencium tangannya. Jika mereka hanya berkawan, kelakuan mereka pasti tidak semesra itu. Sepanjang makan malam, mereka berdua kelihatan intim.

"Renee asyik bermain dengan rambutnya dan sering menyentuh tangan Bradley. Pada suatu ketika, Bradley berbisik dengan Renee seperti ingin memberitahu rahsia. Dia bercakap dekat kepada telinga Renee dan mereka mula ketawa."

No comments: