Tuesday, August 25, 2009

Salman masih dipukul ibu

Salman masih dipukul ibu

SALMAN KHAN sememangnya antara aktor yang cukup terkenal dengan bentuk badan yang sasa dan menggoda. Bahkan, dia selalu menjadi tajuk muka depan akhbar kerana sering bergaduh dengan ramai orang baik bergaduh mulut atau bertumbuk.

Bagaimanapun ramai yang tidak tahu yang Salman sebenarnya sehingga kini walaupun sudah berusia 43 tahun masih dipukul oleh ibunya, Salma.

"Semasa zaman kanak-kanak, Salman seorang yang sangat nakal. Dia yang paling banyak menerima pukulan daripada saya berbanding adik-beradiknya yang lain...sehingga sekarang saya masih memukul dia," beritahu Salma dalam satu temu bual dalam program Tere Mere Beach Mein bersama pengarah, Farah Khan.

Apabila Farah bertanya, "Adakah ia seperti satu tepukan perlahan? Salman kemudian membalas, "Kamu gila? Ia satu pukulan atau tamparan yang kuat. Saya terhoyong-hayang kerana pukulan kuat itu dan tertanya daripada mana ibu mendapat kekuatan itu. Saya beritahu dia bagaimana mama boleh pukul saya lagi, saya sudah besar sekarang"

Salma menjadi tetamu pertama program yang akan disiarkan di STAR Plus itu.

Sesetengah aktor merahsiakan kehidupan keluarga mereka, bagaimanapun ramai yang memuji keterbukaan Salman. Suatu lagi perkara yang menarik mengenai perhubungan dua beranak itu, sehingga sekarang Salma akan menunggu Salman pulang daripada penggambaran biarpun sampai lewat malam.

Salma memberitahu semua anaknya sering memarahinya kerana menjadikan ia satu tabiat biarpun mereka sudah dewasa.

No comments: