Tuesday, August 25, 2009

Ryan Jenkins : Bintang realiti TV ditemui mati bunuh diri

Bintang realiti TV ditemui mati bunuh diri


GAMBAR fail menunjukkan Jenkins dengan Fiore.


VANCOUVER - Seorang bintang siri realiti televisyen, Ryan Jenkins yang dikehendaki polis berhubung pembunuhan kejam bekas isterinya, Jasmine Fiore, ditemui mati tergantung di sebuah motel terpencil di sini kelmarin.

Pihak berkuasa melaporkan, Jenkins dikehendaki polis Orange County, California, di Amerika Syarikat (AS) kerana membunuh dengan niat Fiore.

Mayat Fiore yang merupakan bekas model Playboy ditemui di dalam sebuah bagasi di sebuah tong sampah dalam keadaan bogel di Los Angeles pada 16 Ogos lalu.

"Mayat Jenkins ditemui tergantung di dalam bilik hotelnya oleh seorang pekerja hotel," kata jurucakap pejabat Pendakwa Raya Orange County, California.

Seorang anggota polis Kanada, Sarjan Duncan Pound berkata, mayat Jenkins dijumpai oleh pengurus Motel The Thunderbird, Ahad kelmarin iaitu 160 kilometer ke timur Vancouver.

Mayat Jenkins dikenali melalui cap jari dan keluarganya telah dimaklumkan mengenai kejadian itu sebelum polis mendedahkannya kepada pihak media.

Pengurus Motel Thunderbird, Kevin Walker berkata, Jenkins dilihat tiba di motel itu dengan menaiki sebuah kereta bersama seorang wanita sebelum mendaftar di motel tersebut. - Agensi

No comments: