Sunday, July 19, 2009

Fan Fan : Tak akan kahwin

Tak akan kahwin


FAN FAN menegaskan Blackie bukan lelaki pilihannya.


BINTANG terkenal Taiwan yang diketahui sudah lapan tahun menjalin cinta dengan Hei Ren atau Blackie menegaskan mereka tidak akan berkahwin walaupun sudah lama bersama.

Pada majlis pelancaran album terbarunya, F ONE, dia memberitahu akan kembali aktif dengan kelahiran album tersebut. Apabila ditanya tentang hubungannya, Fan Fan memberitahu: "Perkahwinan merumitkan. Saya rasa dua individu pasti akan bergaduh juga.

"Lagipun personaliti saya rumit dan saya degil. Jika lebih ramai yang mahu saya mengahwini Blackie, saya lebih tidak mahu berbuat demikian. Kenapa mesti saya mengahwininya?"

Bagaimanapun, penyanyi ini tidak menolak untuk berkahwin pada masa akan datang. Dia turut menegaskan, lelaki yang bakal dikahwini juga bukan Blackie.

No comments: