Thursday, August 13, 2009

Artis Realiti Lelaki buat 'projek' dalam tandas gim

Buat 'projek' dalam tandas gim




Nak terlondeh kain batik ketat Marilyn bila terima telefon daripada seorang teman Marilyn yang cantik dan putih gebu, Meera Deena Loreena minggu lalu.

Apa taknya, tiba-tiba di pagi-pagi hari, baru jer Marilyn nak panaskan kerusi empuk di ofis, Meera Deena cerita betapa azabnya nafsu seorang artis lelaki ni.

Hmmm…kalau setakat cerita artis lelaki yang suka kaum sejenis Marilyn taklah kisah sangat. Dah biasa sangat cerita tu, dah lali dan basi pun.

Tapi bila Meera Deena cerita penyanyi yang bakatnya dicungkil daripada sebuah program realiti paling popular ini puaskan nafsu dalam tandas gim, terkejut badak jugaklah Marilyn.

Yang nak buat Marilyn tergelak besar tu bukan apa, punyalah terdesak sangat sampai sanggup melampiaskan nafsu dalam tandas. Tambah kelakar mereka buat projek dari tandas berbeza - artis ni dalam tandas A, pasangan dia pula dalam tandas B.

"Ko tahu Marilyn, dekat gim di Damansara baru-baru ini, aku nampak la penyanyi ni duk tinjau-tinjau orang dalam bilik persalinan lelaki. Lepas tu, aku tengok dia masuk satu tandas. Tak lama lepas tu ada seorang lelaki Cina masuk tandas sebelah dia.

"Lepas aku tukar baju busuk aku yang basah dek peluh, aku pun masuk tandas sebelah penyanyi ni sebab nak melepaskan hajat. Oleh sebab tandas dekat gim ni dindingnya kira satu kaki tinggi dari lantai tandas, aku nampak bayang artis ni macam terduduk atas lantai.

"Pelik dan takut gak la, mana tau artis ni pengsan sebab letih banyak undangan menyanyi atau terlebih senaman kat luar tadi. Aku pun pun tundukkan kepala ke bawah. Masya-Allah, tak sangka tiba-tiba aku tengok tangan artis ni baik punya duk selok ke tandas sebelah memegang sesuatu (tak sanggup Marilyn nak sebut. Yang boleh Marilyn cakap lelaki Cina tu pun terduduk di atas lantai. Bayangkan lah sendiri)," cerita teman Marilyn.

Tambah Meera Deena, dia ada ketuk beberapa kali dinding tandas penyanyi tu untuk mengelakkan perbuatan itu berterusan, tetapi tiada sebarang jawapan.

"Aku bukan apa Marilyn, dia tu popular la jugak walaupun namanya suam-suam kuku, tetapi jangan la tunjuk perangai tak elok di tempat awam. Lepas tu, yang azabnya punyalah nak puas nafsu sampai sanggup buat projek sebelah-sebelah tandas," laser teman Marilyn lagi.


Marilyn: Kelakar satu ofis macam ninja minggu lepas. Nampak mata jer bila masing-masing kena pakai topeng mulut dan hidung.

No comments: