Thursday, August 13, 2009

Yoon EunHye tidak pernah masuk kelab

Tidak pernah masuk kelab


YOON EUNHYE


BINTANG comel yang membuat penampilan di pentas hiburan Korea melalui kumpulan Baby VOX, Yoon EunHye, memberitahu dirinya amat tertekan kerana sering dilemparkan dengan pandangan prejudis oleh pelbagai pihak.

Eun Hye mendedahkan, "Saya sering dilihat seperti seorang gadis yang hanya suka bergembira dan banyak bermain. Tetapi ia hanyalah satu persepsi dan sebenarnya tidak betul."

Dia menambah, dia selalu difitnah sebagai kaki kelab dan sangat gemar bersosial.

"Saya tidak pernah menjejakkan kaki ke kelab malam walaupun sekali. Saya tidak banyak mengetahui tempat lain di luar sana selain rumah saya," katanya.

Dia menjelaskan, kerana itu walaupun sudak 10 tahun dalam bidang hiburan, dia tidak pernah mempunyai sebarang skandal. "Bahkan, saya tidak mempunyai seorang kawan pun dalam bidang ini. Saya hanya keluar dengan anggota Baby VOX sekali-sekala," ujarnya yang akan tampil dengan sebuah drama terbaru My Fair Lady tidak lama lagi.

No comments: