Tuesday, August 11, 2009

Barack Obama versi wanita

Barack Obama versi wanita


MALLIKA (kanan) bertemu dengan Kamala untuk menghayati watak wanita itu.



MALLIKA SHERAWAT


WALAUPUN filem Hisss masih belum menemui peminat di layar lebar, namun pemegang watak utamanya yang juga aktres jelita Bollywood, Mallika Sherawat sudah bersiap sedia untuk 'mencipta' kontroversi agar namanya terus menjadi buah mulut peminat.

Masakan tidak, Mallika sudah mencanangkan kepada peminat bahawa dia akan terlibat dalam sebuah projek filem terbaru dengan membawakan watak, Kamala Harris yang diinspirasikan daripada kisah pendakwaraya awam terkenal di San Francisco.

Dalam filem yang menelan perbelanjaan besar itu, Mallika akan melakonkan watak persis Presiden Amerika Syarikat, Barack Obama. Cuma watak itu direalisasikan dalam versi wanita dan ada sedikit perbezaan.

"Dia (Mallika) dikhabarkan menghantar jemputan kepada Kamala Harris sambil menikmati makan malam," kata sumber terdekat Mallika yang mengatakan aktres itu ada membuat pertemuan dengan Kamala.

Kamala Harris merupakan seorang wanita yang punya kredibiliti dan aura tersendiri.

Wartawan Amerika Syarikat, Gwen Ifill membuat persamaan antara Kamala Harris dengan Barack Obama dengan mengatakan dalam rancangan bual bicara, David Letterman bahawa Kamala seorang yang bijaksana.

Kamala juga dianggap Barack Obama versi wanita dalam program bual bicara Oprah Winfrey.

Kamala pernah mendapat pengiktirafan sebagai sebagai Wanita Paling Berkuasa di Amerika pada tahun 2004.

No comments: