Tuesday, August 11, 2009

Bukan takut watak gay

Bukan takut watak gay




ADA sebab rupa-rupanya bintang kacak Bollywood, Saif Ali Khan enggan terlibat dalam filem arahan Karan Johar yang berjudul, Dostana.

Ia bukan disebabkan Saif takut berlakon dalam filem mengenai homoseksual itu, tetapi dia sebaliknya enggan berlakon bergandingan dengan Aishwarya Rai dan Abhishek Bachchan yang turut muncul dalam filem yang sama.

Pemuda berusia 38 tahun itu terang-terangan mengaku kepada media bahawa dia bukanlah seorang lelaki pengecut untuk melibatkan diri dalam filem berkisahkan cinta sejenis.

"Saya bukan penakut. Lagipun saya sudah mahu kurangkan diri untuk terlibat dalam mana-mana projek filem yang menampilkan Abhishek dan Aishwarya," katanya.

Filem Dostana yang menggandingkan Abhishek, John Abraham dan Priyanka Chopra sebagai watak utama dikehendaki membawakan watak yang tidak menyukai kaum berlawanan.

"Babak yang melibatkan gay sendiri tidak menakutkan saya. Malah saya tidak rasa Abhishek dan John benar-benar berkucupan dalam filem berkenaan.

Shah Rukh Khan sebelum ini mendedahkan bahawa dia sanggup berkucup dengan pelakon lelaki dalam mana-mana filem yang mengisahkan tentang homoseksual.

No comments: