Friday, August 21, 2009

J.Lo takut gelap

J.Lo takut gelap

BUNYI seperti agak kelakar tetapi itulah yang diceritakan sendiri Jennifer Lopez kepada majalah Style. "Aku takutkan gelap!" akui Lopez. Kerana itu, ujar penyanyi bertubuh seksi berkenaan, setiap malam suaminya, Marc Anthony akan menunggu sehingga dia tidur terlebih dahulu.

Tetapi bukanlah untuk mendodoi isterinya itu, sebaliknya untuk mematikan lampu bilik tidur.

Pelakon berusia 40 tahun yang cukup terkenal dengan kelakuan divanya itu memberitahu: "Saya sukakan suasana sunyi, tetapi saya tidak mahu berada dalam keadaan gelap. Kami selalu tidur bersama jika tidak terbang ke mana-mana. Kalau saya berseorangan, saya akan biarkan lampu bilik menyala.

"Tetapi bila bersama Marc, dia akan matikan lampu apabila mahu tidur. Selalunya dia masuk tidur selepas saya sudah melelapkan mata, atau sekiranya kami di atas katil pada waktu yang sama dia akan menunggu sehingga saya tidur terlebih dahulu," ungkap wanita itu.

Nyata sikap romantik Marc antara pengikat kasih pasangan berkenaan untuk terus hidup bahagia bersama cahaya mata kembar Max dan Emme, 18 bulan.

Menurut Lopez, dia selalu membaca buku-cuku mengenai kisah kejayaan sesebuah rumah tangga bagi mendapatkan tip bagaimana untuk menghidupkan cintanya dengan Marc.

No comments: