Tuesday, August 18, 2009

Aishwarya Rai dimanja bapa mentua

Aish dimanja bapa mentua


Aishwarya Rai


DALAM sibuk-sibuk seluruh dunia memperkatakan tentang wabak penyakit selesema babi H1N1, para pelakon Bollywood tidak terkecuali daripada merasai ketakutan jangkitan penyakit itu.

Pelakon jelita, Aishwarya Rai antara bintang Bollywood yang pada awalnya dikhuatiri dijangkiti penyakit tersebut kerana mengalami selesema berpanjangan. Bagaimanapun diagnosis pakar perubatan mengesahkan Ratu Cantik Dunia 1994 berkenaan negatif daripada penyakit itu.

Bagaimanapun, bapa mentuanya, Amitabh Bachchan tetap melahirkan rasa bimbang dengan keadaan menantu kesayangannya itu.

"Aishwarya mengalami demam yang teruk sejak beberapa hari lalu, tetapi suhu tubuhnya yang tinggi sedikit sudah berkurangan," ujar Amitabh dalam blognya www.bigb.bigadda.com.

"Agak merisaukan berada jauh daripada anak-anak dan mereka sedang sakit. Betul, mereka sudah matang, tetapi anak tetap anak. Mereka perlu dimanja dan diberikan perhatian," tambah Amitabh yang ketika itu sedang berada di Singapura.

Media Bollywood melaporkan ikon legenda berusia 66 tahun itu sememangnya sangat memanjakan Aishwarya sejak jelitawan tersebut berkahwin dengan Abhishek Bachchan April tahun 2007.

No comments: