Tuesday, August 18, 2009

Ryan Reynolds 'panas'

Reynolds 'panas'

BERBEKALKAN susuk tubuh sasa dan wajah kacak, wanita mana yang tidak menyimpan perasaan terhadapnya. Namun, apa yang pasti 'cinta' aktor popular Hollywood, Ryan Reynolds, 32, sudah sah menjadi milik aktres, Scarlett Johannson, 24, sejak tahun lalu.

Berkahwin dalam satu majlis tertutup dihadiri keluarga dan kenalan rapat pada 27 September 2008, nyata keputusan tepat buat pasangan sejoli ini. Waktu sama, Reynolds mahu membina kerjaya lakonan dan kini semakin dikenali menerusi filem lakonannya bersama Sandra Bullock, The Proposal.

Malah, dengan berani aktor kelahiran Kanada itu mengeluarkan kenyataan sangat menyukai babak ranjangnya bersama Sandra dalam filem itu. Katanya, dia sangat seronok dan sudah membuat yang terbaik untuk watak sebagai Andrew Paxton.

"Pengalaman berlakon dengan Bullock memang hebat. Bahkan, dia wanita yang sangat berani pernah saya temui. Tidak dinafikan, saya begitu kagum dengannya dan sebagai lelaki, diakui juga bentuk tubuhnya sungguh menawan dan mengiurkan.

"Saya berkata begini kerana pengalaman berlakon dengan Bullock dalam The Proposal cukup merapatkan hubungan kami. Lebih-lebih lagi apabila melakonkan babak 'panas' di ranjang itu membuatkan saya sedar betapa dia (Sandra) sangat berpengalaman.

"Dalam soal ini, saya beranggapan Bullock seorang rakan artis yang senang didampingi. Malah, dia juga boleh bekerjasama dengan semua orang dengan baik serta suka berbincang. Jadi, gandingan kami dalam The Proposal memang tepat," katanya.

>Profil

NAMA SEBENAR: Ryan Rodney Reynolds

PANGGILAN KOMERSIAL: Ryan Reynolds

TARIKH LAHIR: 23 Oktober 1976

TEMPAT LAHIR: Vancouver, Kanada

TINGGI: 188 sm

ADIK-BERADIK: Anak bongsu daripada empat beradik lelaki

STATUS: Berkahwin (27 September 2008)

ISTERI: Scarlett Johansson

KARIER: Pelakon

SIRI TV POPULAR: Antaranya Fifteen, The Odyssey, The Outer Limits, The X-Files, The John Larroquette Show, Two Guys And A Girl, Scrubs & My Boys.

FILEM: Antaranya School Of Life, The Amityville Horror, Waiting..., Just Friends, Smokin' Aces, The Nine, Chaos Theory, Definitely, Maybe, Fireflies In The Garden, Adventure, X-Men Origins: Wolverine, The Proposal & Paper Man.

PENCAPAIAN: Anugerah Young Hollywood (2003), Anugerah Teen Choice (2005)

No comments: