Saturday, August 15, 2009

Ella adakan konsert mini istimewa tajaan Canon

Ella adakan konsert mini istimewa tajaan Canon

MEMANG sangat jarang Ella membuat persembahan secara eksklusif kepada peminatnya. Malahan, penyanyi yang mendapat jolokan 'ratu rock' juga dianggap sebagai kurang aktif dalam arena muzik tanah air.

Mungkin disebabkan tiada cerita terbaru berkaitan dengan kerja muziknya menyebabkan Ella disifatkan sebagai menyepikan diri. Ini membuatkan ada sebahagian peminatnya yang masih merindui suara lunak dan manja penyanyi berusia lebih 40 tahun itu.

Dalam hal ini, Canon Marketing (Malaysia) akan meleraikan kerinduan peminat Ella apabila membawakan penyanyi itu dalam konsert mininya di Mist Club di Jalan Liku, Bangsar, Kuala Lumpur, esok (16 Ogos) jam 8 malam.

Konsert mini itu adalah sejajar dengan usaha Ella untuk membuat kemunculan semula di persada muzik selepas sekian lama agak tidak aktif. Dia akan menyanyikan lagu-lagu popularnya yang dimuatkan dalam album Greatest Hits Ella yang turut mengandungi tiga lagu baru.
Dell XPSTM M1530 - With RM700 Instant Cash Redemption!


Bagi Canon, kemunculan album Greatest Hits Ella bersesuaian dengan imej salah satu produk keluaran syarikat ini iaitu beberapa siri terbaru kamera PowerShots. Ella pula sejak beberapa tahun lalu sudah lama menjalin hubungan dengan syarikat ini dengan menjadi Duta Canon.

Malahan konsert Ella juga adalah sebahagian daripada kempen promosi dan pemasaran kamera jenama PowerShot, lebih-lebih lagi ketika ini ini Jualan Power PowerShot sedang berlangsung.

Bagi peminat Ella jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan tiket menyaksikan persembahan penyanyi itu.

Bagaimana hendak mendapatkan tiket?

Pengguna kamera Canon boleh bawa kamera anda di mana-mana kedai konsep Canon di sekitar Lembah Klang, isikan borang mudah dan tukarkan dengan empat tiket untuk menyaksikan konsert ini.

Bagi bukan pengguna kamera Canon pula, bawa keratan iklan Canon di akhbar di kedai konsep Canon untuk mendapatkan dua tiket konsert Ella.

Satu tiket hanya dibenarkan untuk masuk seorang saja. Tiket boleh didapati di Kedai Konsep Canon sejak 8 Ogos lalu. Kedai Konsep Canon terpilih di ibu negara ialah di Suria KLCC, Gedung Membeli Belah Mid Valley, Sunway Pyramid, Pavillion Kuala Lumpur, e@Curve, Low Yat Plaza dan Pusat Membeli Belah 1 Utama.

No comments: