Wednesday, August 19, 2009

Katy berdoa payu dara besar

Katy berdoa payu dara besar




PENYANYI Katy Perry, mendedahkan yang dia pernah berdoa berjam-jam lamanya supaya Tuhan memberikan dia payu dara yang lebih besar.

Bintang jelita yang popular dengan I Kissed a Girl itu memberitahu dia berbuat demikian pada zaman kanak-kanaknya kerana payu daranya ketika itu sangat kecil.

Katy, 24, yang kini mempunyai saiz payu dara yang sesuai dengan usia dan bentuk tubuhnya memberitahu: "Saya masih ingat dengan jelas, sewaktu berusia 9 tahun, saya berlutut di atas katil dan berdoa agar Tuhan memberikan saya payu dara yang besar. Saya katakan pada Tuhan biar payu dara itu besar sehinggakan kalau saya berbaring saya tidak nampak kaki saya."

"Nampaknya doa saya termakbul!" ujar Katy.

Tetapi dengan payu dara yang besar Katy memikul satu tanggungjawab tambahan. Katy perlu menjalani latihan senaman yang intensif sebelum meninggalkan rumah bagi memastikan payu daranya sentiasa terbentuk cantik.

Katy membuat pendedahan itu kepada akhbar Britain The Sun. "Setiap kali sebelum saya ke atas pentas atau keluar untuk sesi fotografi saya akan melakukan senaman tali skip selama 10 minit."

No comments: