Wednesday, August 19, 2009

RM50,000 kempen Lagu Berduit Suria FM milik Ida

RM50,000 kempen Lagu Berduit Suria FM milik Ida

KEMPEN Lagu Berduit Suria FM yang ditaja One Drop Perfumes telah pun tiba ke kemuncaknya, Jumaat lalu, apabila RM50 ribu berjaya menjadi milik ibu tunggal dari Kota Bharu, Kelantan, Ida Sharihanim Shaari, 33 tahun.

Pemilihannya dibuat secara rambang daripada lebih 20,000 SMS yang diterima 14 Ogos 2009 untuk kempen itu menerusi segmen Breakfast@Suria. Sebaik saja diumumkan sebagai pemenang pada jam 9.50 pagi, Ketua Pegawai Operasinya, Engku Emran Engku Zainal Abidin bersama kru Breakfast@Suria, Tuah & Zizi serta Kak V, membuat kejutan dengan terus menuju ke rumah pemenang berkenaan di Taman Mesra, Pengkalan Chepa, Kota Bharu Kelantan untuk menyerahkan replika cek itu.

“Kemenangan ini umpama keajaiban dan pastinya mengubah kualiti hidup saya. Jutaan terima kasih kepada Suria FM dan duit ini akan saya gunakan untuk menampung perbelanjaan pendidikan dua anak lelaki saya yang berumur 13 dan 7 tahun. Saya akan terus dengarkan Suria FM dan juga akan pastikan semua teman dan keluarga saya turut dengarkan stesen yang dikenali dengan Muzik Terbaik Tanpa Henti ini,” katanya.

Kempen Lagu Berduit Suria FM yang bermula 20 Julai lalu, ternyata berjaya mendapat perhatian dan sambutan paling hebat jika dibandingkan dengan kempen yang pernah dianjurkan Suria FM sebelum ini. Seramai 66 orang telah berjaya menjadi pemenang dan jumlah keseluruhan wang yang ditawarkan bernilai RM100,000.

Daripada jumlah itu, 30 orang berjaya memenangi RM500, 35 orang pula membawa pulang RM1,000 dan Ida adalah pemenang bertuah yang memenangi RM50,000.

Selain itu, satu majlis penyerahan cek telahpun diadakan di Pejabat Suria FM yang menyaksikan 12 pemenang Lagu Berduit dari sekitar Lembah Klang menerima cek masing masing yang bernilai RM500. Manakala bagi pemenang yang lain cek akan dikirimkan menerusi khidmat kurier dan yang pasti mereka akan menerimanya sebelum Aidilfitri ini. Untuk keterangan lanjut, layari www.suriafm.com.my.

No comments: