Sunday, August 16, 2009

Julia Ziegler : Kacau kekasih orang

Kacau kekasih orang




SAYA menulis dengan harapan pelakon, Julia Ziegler sedar apa yang dia lakukan. Saya difahamkan Julia Ziegler pernah mengalami putus cinta. Pastinya dia tahu betapa peritnya keadaan itu sehinggakan dia terlibat dalam kemalangan beberapa tahun lalu selepas putus cinta dengan Remy Innuendo. Itu yang saya baca dalam media.

Begini, rakan kepada seorang kawan saya, si A, mengadu hubungan dia dengan teman lelakinya mula bermasalah selepas lelaki itu berkawan dengan Julia.

Julia berkenalan dengan teman lelaki A di sebuah gim - Clark Hatch. Boyfriend A merupakan staf di situ dan mereka pernah keluar makan bersama.

A sangat kecewa dan bingung walaupun dia cuba percaya yang boyfriend dia dan Julia sekadar kawan. Dia tak nak serang Julia kerana Julia takkan mengaku.

Julia, anda seorang bintang, cantik, jadi tolong jangan fikir anda boleh buat orang lain seperti ini.

Saya menulis ini kerana saya kasihan dengan A yang selalu murung. Saya harap Julia faham.

LAILI, KUALA LUMPUR

No comments: